mandag 16. januar 2017

Bryllups-eske


I fjor sommer  fikk jeg en  bestilling  på et  litt spesielt  bryllups-kort   til et par r som hadde vært  kjærester  i tenårene og  funnet tilbake til hverandre etter  mange  år på hver sin kant.
Jeg  lagde en  eksplosjons - boks  med en  over-raskelse  på innsiden.




Utenpå ble esken  dekorert  med en lys beige  tapet  -rest  som  jeg  kutter  i  blonde -firkanter på  alle sider.skar  ut  noen  hjerter  og  ringer  som jeg  limte  på  før jeg  monterte  blomster og sløyfe.

Når lokket taes av  kommer  overraskelsen....en  mini-kirke akkurat passe stor til å få plass til et  led -te lys inni.


2 kommentarer:

  1. Wow! Noe så lekkert! Kjempestilig med kirka med lys inni boksen! :)
    :) Karen Elise

    SvarSlett
  2. Så stilig :D Elsker ideen med kirken inni og som invitasjon :) Kjempe lekker :)

    Klem

    SvarSlett